Kundekontakt

Ved at videofilme kontakten til kunder eller samarbejdspartnere, bliver der sat fokus på, hvad der sker undervejs med kommunikationen og kropssproget. Og ikke mindst hvordan du selv påvirker relationen – og dermed det, du opnår.

Eksempler hvor Marte Meo kan være et effektfuldt udviklingsværktøj:

  • Kundekontakt – skab bedre kontakt til kunderne og opnå bedre resultater

  • Kommunikation som fastholdelsesstrategi – hvordan sikrer jeg, at kunden kommer igen?

  • Forhandling – bliv bevidst om din egen rolle i salgssituationen

  • Den kritiske eller utilfredse kunde – om at tage imod kritik uden at tage det personligt

  • Den gode kundeoplevelse – teknikker, der får dine kunder til at føle sig mødt

Der kan arbejdes individuelt med en konkret problematik, eller der arbejdes i grupper/afdelinger, hvor vi træner konkrete udviklingsområder.

Læs også om salgschefens erfaringer med Marte Meo her 

Kontakt for mere information og tilbud.

Ring nu: 21 69 10 90 eller mail: kirsten.bork@mail.dk